زین شاپ - بزرگترین فروشگاه اینترنتی

بزرگترین فروشگاه اینترنتی شامل فروش اینترنتی کیف و کفش و لباس و زیورآلات و عطر و ادکلن و عروسک جناب خان و لوازم خانگی و .... .

زین شاپ - بزرگترین فروشگاه اینترنتی

بزرگترین فروشگاه اینترنتی شامل فروش اینترنتی کیف و کفش و لباس و زیورآلات و عطر و ادکلن و عروسک جناب خان و لوازم خانگی و .... .

برند سازی در اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

نکات مهم درباره برندینگ در سال 2020

  • داشتن مطالعه در سطح علمی و کسب اطلاعات از تبلیغات که شامل چندین مرحله است.
  • در نظر گرفتن نقطه اوج حضور در زمان و مکان دیجیتالی و فیزیکی.
  • بحث هایی حول کمپین های تبلیغاتی یا به عبارتی استفاده کردن از چندین رسانه و حضور در آنها حائز اهمیت است.
  • محتوای مناسب برای هر کدام از رسانه ها باید طبق ایده پردازی انجام شده پیش برود.
  • نوع Call To Action یا اطلاعات تماس، و اقدامات انجام گرفته توسط مشتریان بالقوه در امر برندینگ با فروش محصول یا خدمت تفاوت دارد.
  • این نکته که تا چه میزان مخاطب با درون محتوای تبلیغاتی ارتباط گرفته و چه اندازه هدف کمپین تبلیغاتی را درک می کند مهم است.
  • سعی کنید در تلاطم پیش آمدها و رویدادهای مختلف، پایگاه اصلی خود را به شکل مستقل از هر ابزار دیگری، تحت مرکزیت سایت و اپلیکیشن قرار بدهید.
  • در گفتار و عمل خود صداقت پیشه کنید.
  • برای سریع تر نتیجه گرفتن مشتری به او کمک کنید.


چگونه در اینستاگرام برند سازی کنیم؟

همانگونه که می دانید اینستاگرام شبکه ای تصویر محور است و مبتنی بر عکس و ویدیو، به بیانی دید بصری ارائه می گردد. در حال حاضر تصویر برند شما در شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی دارد. کاربران تعاملی فعال در این شبکه ها اکثرا تمایل به عمل دارند.

پیاده سازی چهار مرحله زیر در امر برندسازی در اینستاگرام باید بدرستی صورت گیرد :

  • ایجاد تصویر و دید بصری در کنار سبک پایدار.
  • از همان ابتدای کار رنگ سازمانی خود را مشخص کرده و همواره آن را در پست های خود بکار ببرید.
  • چنانچه از فیلترهای اینستاگرام استفاده کردید سعی کنید مشابه آن را در پست های بعدی خود استفاده نمایید.
  • با انتخاب کردن تصاویر گویا در متن آن را پر ننمایید.

هویت بصری که در اینستاگرام برای برند خود در نظر می گیرید باید به شکلی سریع بوسیله مخاطبانتان شناسایی شود. پیج های برندهای مطرح دنیا را پیگیری کنید، تا ببینید چگونه برای اینکه متمایز دیده شوند پست های خود را به شکلی ماهرانه انتشار می دهند. سعی کنید از برندهای بزرگ درس بگیرید.

شما با تولید محتوای هدفمند و خلاقانه می توانید بیش از پیش محصولاتتان را در بازار خود به محصولی تاپ تبدیل نمایید. با این حال در آغاز فرایند برندسازی در اینستاگرام برای کسب هویت بصری برند مربوط به محتوا، نیازمند زمان بیشتری خواهد بود.

ولی با گذشت زمان و تدریجا شما نیز خواهید توانست به راحتی و با استفاده از اندوخته های قبلی و تجربیات بدست آمده خود از به اشتراک گذاشتن پست های متفاوت در اینستاگرام بهره مند شوید. به بیانی با مشخص شدن و پیدا کردن شناخت نسبت به استراتژی تولید محتوای خود و ترکیب و تلفیق آن با ایده های خلاقانه پست هایی متفاوت به اشتراک خواهید گذاشت.

بحث دیگر در این زمینه بحث مربوط به تولید محتوای مخاطب به صورت پست، کامنت و لایک است که با آنها شما به نحوه برداشت مخاطب از هویت بصری برند خود مطلع می شوید. از مشتریانتان بخواهید در مورد برند شما صحبت کنند، با برگزار کردن کمپین های تبلیغاتی برند خود را مطرح تر نمایید.

به منظور برند سازی در اینستاگرام از متخصان در این حوزه کمک بگیرید.

وجود افراد ماهر و فعال در عرصه برند سازی نشانگر اهمیت موضوع برندسازی در اینستاگرام است. چنانچه به دلیل نداشتن تجربه نمی توانید در آغاز کار همانند برندهای مطرح در این حوزه فعالیت نمایید، بهتر است از مشاوران و متخصصان در این امر کمک بگیرید.

منبع مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.